منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 3 نکته برای جاسازی و افزودن ویدیو به وب سایت شما

3 نکته برای جاسازی و افزودن ویدیو به وب سایت شما

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
3 نکته برای جاسازی و افزودن ویدیو به وب سایت شما

وب سایت های مدرن تجربیات چند رسانه ای غنی هستند. روزهایی که می‌توانستید با صفحاتی پر از متن و بدون تصویر یا ویدیو کنار بیایید، گذشته است. اگر از استفاده از ویدئو در سایت خود اجتناب می کنید، فرصت بازاریابی فوق العاده ای را از دست خواهید داد.

با این حال، اگر می‌دانید چگونه ویدیو را در وب‌سایت خود بگنجانید، می‌توانید از آن برای به حداکثر رساندن تعامل و افزایش تبدیل استفاده کنید. با رویکرد درست، ویدئو می تواند به عنوان یک فراخوان قدرتمند برای اقدام (CTA) عمل کند.

در این مقاله، ما در مورد برخی از آخرین روندها در محتوای ویدیویی صحبت خواهیم کرد و سپس به سه نکته برای گنجاندن ویدیو در وب سایت خود نگاه خواهیم کرد. بیا مشغول شویم!

آخرین روند در محتوای ویدیویی چیست؟

این احتمال وجود دارد که بسیاری از کاربران شما بخش قابل توجهی از روز خود را صرف تماشای ویدیو در یک پلتفرم یا پلتفرم دیگر کنند. به طور متوسط، کاربران روزانه حدود 100 دقیقه ویدیو مصرف می کنند. اگر بتوانید حتی کسری از آن زمان را از طریق محتوای خود استفاده کنید، می تواند به افزایش تبدیل کمک کند.

اگر هدف اصلی ویدیوهای شما افزایش فروش یا تبدیل است، ویدیوهای کوتاه‌تر معمولاً بهتر هستند. علیرغم حجم عظیمی از محتوای ویدیویی که مصرف کنندگان مصرف می کنند، به جرات می توان گفت که دامنه توجه در حال کوتاه تر شدن است. در پایان سال 2019، حداکثر 66 درصد تبلیغات ویدیویی تقریباً 30 ثانیه بود. اگرچه ممکن است کوتاه به نظر برسد، اما چیزهای زیادی در مورد یک محصول یا خدمات می توانید در نیم دقیقه بگویید.

به لطف ظهور استوری‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok، مشتریان با تبلیغات ویدیویی کوتاه‌تر به عنوان بخشی از تجربه آنلاین خود به طور فزاینده‌ای راحت هستند. علاوه بر این، علاقه زیادی به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) وجود دارد. اگر بتوانید کاربران را وادار کنید تا تجربیات خود را با محصولات یا خدمات شما در قالب ویدیویی به اشتراک بگذارند، این یک پیروزی بزرگ در بازاریابی است.

همچنین علاقه فزاینده ای به فیلم های آموزشی وجود دارد. اگر وب سایت شما بر یادگیری آنلاین تمرکز دارد، ویدیو کانالی است که می توانید برای گسترش مخاطبان خود از آن استفاده کنید.

3 نکته برای جاسازی ویدیو در وب سایت شما

اگر آماده هستید که ویدیوها را در وب سایت خود قرار دهید، چند فاکتور وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اثربخشی آنها را به حداکثر برسانید. بیایید به سه نکته نگاه کنیم که می توانید از آنها برای استفاده حداکثری از استراتژی ویدیویی خود استفاده کنید.

1. مقدمه ای اضافه کنید که برند شما را برجسته کند

اگر همین الان به کانال یوتیوب مورد علاقه خود بروید و یک ویدیوی تصادفی را باز کنید، ما حاضریم شرط ببندیم که یک مقدمه وجود دارد:

مثال لوگو قبل از ویدیو.

هدف از معرفی، افزایش طول ویدیو نیست، بلکه استفاده از فرصت برای افزایش آگاهی از برند است. یک مقدمه می تواند این کار را به روش های مختلفی انجام دهد، از جمله:

  • شما را به یاد نام برند می اندازد
  • نمایش لوگوی برند
  • تقویت سبک برند و نوع محتوایی که روی آن تمرکز دارد

در این مورد، وب سایت یا کسب و کار شما برند است. حتی اگر ویدیوهای شما فقط 30 ثانیه طول بکشد، اضافه کردن یک مقدمه کوتاه که شامل نام و لوگوی سایت شما باشد فقط می تواند برای شما مفید باشد. این امر به ویژه زمانی صادق است که کاربران در نهایت آن ویدیوها را تماشا کنند خارج از در وب سایت شما

بسته به ابزارهای بازاریابی ویدئویی که استفاده می کنید، افزودن مقدمه به محتوای خود ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. بسیاری از ابزارها الگوهایی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آنها استفاده و ویرایش کنید و همچنین امکان آپلود لوگو و گنجاندن آن در ویدیو را در اختیار شما قرار می دهند.

2. ارائه دهنده خدمات میزبانی عملکرد محور را انتخاب کنید

اگر قصد دارید ویدیوها را مستقیماً روی سرور خود آپلود کنید، باید از یک میزبان وب عملکرد محور استفاده کنید. بسیاری از وب‌سایت‌ها ارزان‌ترین ارائه‌دهنده میزبانی را که می‌توانند پیدا کنند انتخاب می‌کنند، که اغلب منجر به کاهش زمان بارگذاری و تجربه کاربر ناامیدکننده (UX) می‌شود.

اگر بازدیدکنندگان مجبور باشند چند دقیقه منتظر بارگذاری ویدیو بمانند و سپس منتظر بمانند تا هر دو ثانیه یکبار بافر شود، احتمال تماشای کامل آن بسیار کمتر است. حتی بدتر از آن، این تجربه کاربری ضعیف می تواند بر بقیه وب سایت شما منعکس شود.

برای اطمینان از بهترین تجربه ویدیویی، توصیه می کنیم از میزبانی وب اشتراکی خودداری کنید. حداقل، شما می خواهید از یک برنامه میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) استفاده کنید، که در بیشتر موارد عملکرد بهتر و همچنین منابع اختصاصی را برای وب سایت شما فراهم می کند.

3. ویدیوهایی را برای مخاطبان وب سایت خود ایجاد کنید

شما احتمالاً ایده خوبی در مورد اینکه مخاطبان وب سایت شما چه کسانی هستند، دارید، مانند:

  • کاربران شما از کجا بازدید می کنند؟
  • میانگین سنی مخاطبان شما
  • علایق آنها چیست و چه محتوایی را می خواهند ببینند یا بخوانند

این اطلاعات برای ایجاد یک ویدیو بسیار مهم است. شما می توانید یک ایده شگفت انگیز برای یک ویدیو بازاریابی داشته باشید، اما اگر با مخاطبان وب سایت شما صحبت نکند، نتایج مورد نظر شما را نخواهد گرفت. به عبارت دیگر، ویدئو تبدیل به شما نمی شود.

هنگام کار بر روی محتوای ویدیویی برای وب سایت خود، مهم است که در نظر بگیرید که آیا این چیزی است که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند یا خیر. اگر ویدئو راه‌حل‌ها و پاسخ‌هایی به سوالاتی که ممکن است داشته باشند ارائه کند یا وعده دهد، احتمالاً در هدف خود موفق خواهد بود.

نتیجه

دانستن آخرین روند در محتوای ویدیویی یک نقطه شروع محکم برای ایجاد رسانه شخصی شماست. وب سایت شما کانال مناسبی برای ارائه این ویدیوها است زیرا شما در حال حاضر مخاطبان ثابتی دارید که برخی از آنها ممکن است از نوع متفاوتی از محتوا استقبال کنند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه به ایجاد ویدیو بپردازید، می توانید با در نظر گرفتن این سه نکته، به درستی شروع کنید:

  1. مقدمه ای اضافه کنید که برند شما را برجسته کند.
  2. یک ارائه دهنده میزبانی وب عملکرد محور انتخاب کنید.
  3. ویدیوهایی را برای مخاطبان وب سایت خود ایجاد کنید.

آیا در مورد نحوه قرار دادن ویدیو در وب سایت خود سؤالی دارید؟ بیایید در مورد آنها در بخش نظرات زیر صحبت کنیم!

اعتبار تصویر: Pixabay.